HasieraMatia Eskola

Matia Eskola

Matia Eskola Matiaren ezagutza eta ikaskuntza ataria da

Laguntzak jasotzen dituzten pertsonei eta haien familiei, profesionalei, boluntarioei, ikasleei eta iraupen luzeko zainketen eraldaketarekin konprometituta dagoen edonori zuzendua dago.

Ezagutu gaitzazu

Matia Eskola Matia Fundazioaren ezagutza eta ikaskuntza ataria da. Laguntzak jasotzen dituzten pertsonei eta haien familiei, profesionalei, boluntarioei, ikasleei eta iraupen luzeko zainketen eraldaketarekin konprometituta dagoen edonori zuzenduta dago.

Matia Eskolan, zaintza-erakundeetan egunerokoan identifikatzen diren erronkei eta gaikuntza-beharrei erantzuteko prestatutako ikastaroak eta prestakuntza-ibilbideak aurkituko dituzu.

Era berean, eskubideetan oinarritutako laguntza- eta zaintza-eredu baterantz aurrera egiteko aukera emango dizuten edukiak izango dituzu, pertsonarengan oinarritutako arretaren ikuspegitik.

Prestakuntza pertsonalizatua

Gainera, prestakuntza-programa pertsonalizatuak eskaintzen ditugu. Interesa baduzu, gure proposamena zure erakundearen errealitatera egokituko dugu.

¿Hitz egiten dugu?

Zer ezaugarri dituzte gure prestakuntza-ekintzek?

• Contenidos Personalizados
  • De carácter Innovador